Tisdag

Dags att skriva denna tisdag till historien, dagen som jag skaffade en blogg! Fast egentligen blir det min andra blogg. Den första gick det inte att komma in på längre då, ja jag vet inte varför. skitsamma!

Det fyndiga namnet som jag så fint brännmärkt min blogg med, har jag blivit kallad av min syster och min bror. Båda äldre än mig själv, och självklart retsamma. Ingenting jag har fått men för direkt men ändå ett namn som har satt sig fast. Kanske berodde det på min enorma energi som barn, eller nåt?

Ingen aning...

Skapandet av denna blogg är ett försök till att kanske få koppla av med att skriva en massa skit, eller att kanske seriöst bli författare. Kanske är det inget av alternativen? Jag får se sen senare, vad jag ska lägga denna blogg i för kategori!

Har hela livet tyckt om chips, och inte har det avtagit heller på senare år. Låter som jag är lastgammal när jag skriver men är inte mer än 20.
   Iaf!  har jag ryckt tag i kragen och skakat om mig så att jag enbart ärter (lite) chips i veckan och försöker Träna så ofta jag kan! :D Kan väl säga att det går sådär. Svårt att hinna med allt i vardagen, Komma hem från jobbet och sen kanske följa med min Sofia till stallet för att vara supporter. Sen kanske träna och sen käka påväg till sängen!

Ska väl passa på att länka till min underbara flickvän/sambo s blogg Kolla på Ladyfia.blogg.se

Så får ni se vad jag umgås med varje dag. . . Inte lätt =)

Nej här kan jag inte sitta och blogga om hela livet och allt som händer. Enormt jobbig läsning blir det.

Ska även passa på att varna känsliga svenska lärare för min dåliga retorik.

En sak är iaf säker!
   Imorrn ska jag iväg till tullängsskolan i örebro och jobba, och sen på kvällen blir det ett efterlängtat julbord på jobbet.

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0