Juldag, Kanske bernt kommer upp?

Nu är det kvällA!! som det kan kallas.

Juldagen är här och börjar gå mot slutet och vi gör oss i ordning för att få mångbesök och störa gubbj.... bernt..

Hahah hoppas att han ringer eller kommer upp så får jag ett ansikte och kanske ett riktigt namn?

Bernt ringde till mig för kanske några veckor sedan från dolt nummer och sa att han tyckte vi skulle sänka musiken. Musiken sa jag??
   Jag satt med datorn och spelade med hörlurar och sofia satt så snällt och pluggade EG rätt som vanligt. Sa återigen att här är det ingen som spelar musik.. Kom gärna upp och lyssna själv ? Och det skulle han göra.

Halvtimme senare..


Ringer från dolt nummer och frågar om jag sänkt musiken? Men ge dig säger jag till honom !

Trodde för en sekund att det var björne som ringde och skojjade med mig, För det var uppenbart att det var ett skämt. Trodde jag iaf.. Kallade honom  för jävla idiot och frågade om det var björn.
  Inget svar. Frågade igen, Vem är det egentligen? Det var vår granne bernt, sa han.

Våra grannar är en tjej i våran ålder och självaste vicevärden,  Men han kom fram till att han skulle ringa vicevärden iaf. Sen la jag på.

Ingen som ringe till vicevärden iaf...

Sen bara för två dagar hade jag ett missat samtal från ett dolt nummer kl 14.10. Och jag var ju och tränade med sofia.

Nästa gång ska jag spela in samtalet och driva lite med honom. Det är rätt uppenbart att det ringer i huvudet på gubben!

Ring mobil ring! Snart nyår. Först jobba lite på marieberg och klara av juldagen först av allt!

Beklagar även idag för dålig gramatik och allt. Skiter ärligt talat i det. =)

INte ens i närheten av 20 läsare per dag än.

Mvh Marcus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0