Får jag mer än 20 stycken läsare så slutar jag att blogga!

Jag har bestämt mig att om jag får mer än 20 unika läsare på mig blogg på en dag, under nästa vecka, så lovar jag att aldrig mer blogga.

ja, och idag har vi fått upp vår tv på väggen, blev skitbra.  Och nu ett spontant skämt!!!

Sofia åt stol! Satt i halsen!

och nu sofias EGet skämt: Marcus åt sten! Stendog!

Sofia kan en till!

Alla barnen bäddade sängen. Förutom satan, för han böt lakan!

Ja. . .!

Döm själv vilken av hennes som var bäst. Hon är själv extremt nöjd med båda!

Här är den sten jag svalde, och stendog :

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja, det där

Sofia åt stol! Satt i halsen-skämtet förstod jag mej inte direkt på, tyvärr :P

2008-12-29 @ 18:24:20
URL: http://www.JohanPalmLover.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0